|
|
|
|
|
|
عنوان:
معیارها و روشهای ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان
پدیدآور:
امین خندقی، مقصود
موضوع:
کودک و نوجوان
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
گزیده:
«ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان» تنها فرایندی ساده و ناظر به انجام رویههایی عملیاتی نیست، بلکه حوزۀ مطالعاتی نوظهوری است که در دو مقام نظر و عمل، نیازمند درک مسائلی از جمله پیچیدگیها و ظرافتهای دورۀ کودکی، توجه به تنوع و تعدد محصولات فرهنگی آنها، آگاهی به معیارها و روشهای مختلف ارزشیابی و درک اهمیت و نقش ملاحظات اخلاقی در ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان است. از این رو، این کتاب، تلاشی برای تبیین حدود و ثغور و مسائل اساسی این حوزه و ترسیم افق مواجهه نظری و عملی مطلوب با مسئله این کتاب؛ یعنی معیارها و روشهای ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان میباشد. |
|
|
زبان اصلی:
فارسی
|
زبان ترجمه:
فارسی
|
|
|
سال چاپ:
1400
|
نوبت چاپ:
1
|
|
|
قطع:
وزیری
|
نوع جلد:
سلفون سخت
|
|
|
تعداد جلد:
1
|
تعداد صفحه:
650 |
|
|
شمارگان جلد گالینگور:
300
|
قیمت با جلد گالینگور:
1500000
ریال
|
|
|
978-600-06-0573-5
:شابک
|
|