عنوان:   فقه و بازاریابی چند سطحی
پدیدآور:   نریمانی، سید مهدی
موضوع:   تکنولوژی و علوم کاربردی

       
         
  گزیده:
یکی از تغییرات سریع و چشمگیر در بازار دادوستد، پدیدة «بازاریابی چندسطحی» است. در این نوشتار، پس از موضوع شناسی فروش کالا یا خدمات بر اساس بازاریابی چندسطحی به نشانه های سلامت و فساد این شرکت ها اشاره می شود. سپس حکم انواعِ این سیستم فروش از نظر شرع و قانون گذار، در ایران و کانادا و امریکا بررسی می شود، تا زمینة بهره گیری بخش اقتصادی از مزیت ها و فرصت های ویژة بازاریابی شبکه ای فراهم گردد و با به کارگیری این انقلاب تجاری، با شعار « تولید ملی و حمایت از کار و سرمایة ایرانی» ، به رونق تولید ملی کمک شود.
 

   زبان اصلی:   فارسی  زبان ترجمه:   فارسی  
   سال چاپ:   1394  نوبت چاپ:   3  
   قطع:   رقعی  نوع جلد:   شمیز  
   تعداد جلد:   1  تعداد صفحه:   238  
   شمارگان:   1500     قیمت:   84000   ریال    
  978-964-971-639-8   :شابک  


موجودی:  
تاریخ به روز رسانی