عنوان:   النص بین القراءه و التنقیب
پدیدآور:   فرامرز قراملکی، احد
مترجم:   عباس زاده، حمید/ سلیمان معروف
موضوع:   اسلام و آموزش و پرورش

       
         
  گزیده:
نظام آموزشی علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه اغلب، متن‏محور است. متن‏ محوری چالش‌ها و مسائل گوناگون راهبردی و اجرایی فراوانی پیش روی سیاست‌گذاران، مدیران و مدرسان قرار می‏‌دهد. یکی از این مسائل گونه مواجهه یاددهنده و یادگیرنده با متن است که اهمیت فراوان در تعلیم و تربیت دارد. مواجهه با متن گونه‏‌های فراوان دارد. آن‏ها را در چهار گروه عمده شناختی، احساسی، وجودی و کنشی می‏‌توان تقسیم کرد. متن‌خوانی رایج‏‌ترین مواجه با متن در مقاطع مقدماتی و سطوح میانی است. کیفیت آموزش در مواجهه متن‏ خوانی مشروط به شرایطی است. در این اثر با بیان شرایط افزایش کیفیت متن‌خوانی، بر مواجهه متن‌پژوهانه و شیوه‏‌های آن تأکید می‏‌شود. مواجهه متن‌پژوهانه سبب ارتقای یادگیری، تقویت روحیه پژوهشی و رشد علم می‏‌گردد.
 

   زبان اصلی:   فارسی  زبان ترجمه:   عربی  
   سال چاپ:   1400  نوبت چاپ:   1  
   قطع:   رقعی  نوع جلد:   شمیز  
   تعداد جلد:   1  تعداد صفحه:   196  
   شمارگان:   1000     قیمت:   550000   ریال    
  978-622-6626-76-7   :شابک  


موجودی:  
تاریخ به روز رسانی